• Marulianus home

Odpenji: Marulianus Novosti Vijesti Report iz Istre!

Report iz Istre!

Vanči lookin´strong!

Vana, Trumba, Lobel i Roko!

Da se i u Istri ne živi lako iz prve ruke nam svjedoči četvorka u sastavu Luka Trumbić, Lobel Krivić, Vana Piccini i Roko Čačija koji su nekidan jezdili okolicom Buzeta.
Vana, zaštitno lice BiM Sport Outdoora je prošli petak donila materijal za report ali bili smo u masline, pa ga objavljujemo tek sad. Guštajte:

U sridu 28.10 krenili smo u 7 ujutro za Istru. Stigli smo oko podne i odlučili da ćemo ić vidit kakva je pandora. Dok smo mi našli stinu prošlo je jo nekih 45min jer sm tili ić kračim putem.kad smo je napokon našli, zaključili smo da je dosta mokro i da se bolje vratit drugi dan, pa smo se uputili za Kompanj . Kad smo došli na parking, šok i nevjerica, pun puncat parking Čeha. Čekali su se redovi za uć u smjer ali isto se nešto popelo. Luka i ja smo ušli za zagrijavanje u Truffelschwein 7a+. Ja sam ga sajtala a on fleša, mogu slobodno reć da se u životu nisan više napumpala u 7a+ smjeru. Kasnije dolazi info da je to Ondra popea iz treće, odma mi je bilo lakše :-). Sajtalo se još 7mica, a dok je Luka čeka red za Rocket Max 8a+, ja sam sajtala 7b+/c, moj najteži sajt. Luka daje pokušaj u Rocket Maxu, bilo je jaako blizu da ga fleša, ali iz druge je isto izvrsno!! Lobel i Roko nažalost nisu ništa popeli,ali nam lobel poručuje da je njemu veselo u glavi. Sljedeći dan išli smo u Buzetski kanjon, zagrijali se u 7a i ja nastavljam sa sajtanjem dok me luka prati na fleš. Roko i Lobel vataju kilometre u lipim 30 metarskim smjerovima. Kasnije je luka iša probat na fleš Too late 8a ali nije moga nać betu u detalju koja mu paše. Kad ono triba skočit. Spustija se cili sritan i naravno penje ga iz druge! Petak je i dogovor je bia da idemo u Pandoru računajuči da se osušilo. Opet razne pustolovine da dođemo do penjališta pa tako predviđenih 10 min se pretvorilo u 30 min. Bilo je užasno vruće taj dan. Ja sam se išla zagrijat u 6b+ i sila sam od muke, ka i roko odma nakon mene.  Lobel i Luka su imali rest day. Ja san probala sajtat Roc fieber ali sam ga ipak iz druge popela. S tim usponom smo zaključili naš posjet Pandori i rekli da se selimo u lad, u Buzet sektor Befana. Kad smo došli ispod stine dobro kiša sa stine nije počela padat. Bilo je svee mokro, svaki komadić stine. Tako smo na kraju završili u sektoru Pengari. Ja san išla probat Too late 8a, dala san mu jedan pokušaj i išla do kraja vidit pokrete. Luka je ipak obuka penje i postavia si ukapčanja u La petardi 8a+. Nismo mogli više penjat, sunce nas je ubilo. U subotu smo išli opet u kompanj, sajtalo se i flešavalo, Lobel je čačka Rocket Maxa, a Roko je reda lakše 7mice. Luka i ja smo probali Domaće kobasice 8a, ali nam je detalj bia dosta zeznut iako je Luka ima dobre pokušaje. Tu večer odlučili smo produžit ovaj trip do ponediljka da imamo cilu nedilju za penjat. Kad smo se probudili vidili smo samo maglu. Mislili smo da neće bit nešto uvjeti, a na kraju je bilo ludilo. Lobel i Roko su se vratili u Kompanj a Luka i ja smo išli u Buzet na naše okićene smjerove.  Zagrijali smo se i još sam ja na sajt a on na fleš popeli Ništa od Jessie 7b.Ja sam dala još par pokušaja u Too late, a Luka je reka da nema baš kože pa da bi bilo dobro da on sad odma popne La petardu. E pa tako je i bilo, popea je odma šta znaći opet iz druge! Malo smo odmorili a za to vrime su Roko i Lobel projektirali po Kompanju. Nešto kasnije sam opet ušla i uspila zadržat tu detaljnu dinamiku u smjeru i popela ga! Bia je to još jedan uspješan dan! Nismo se ni okrenili a već je bia zadnji dan našeg tripa. Išli smo do kompanja, opet se sajtalo par 7mica i projektiralo ali ništa se teže nije popelo.

Svi smo sritni, zadovoljni i premoreni sili u auto i uputili se prema doma.

Zadnji komentari

RSS

Bilo podlaktice

Prvo ponavljanje Megdana će ove sezone izvest: